Portada > Actualitat > Notícies > El nombre d’usuaris de les xarxes socials i butlletins electrònics de l’Ajuntament augmenta un 233%

El nombre d’usuaris de les xarxes socials i butlletins electrònics de l’Ajuntament augmenta un 233%

29/10/2012

El nombre de seguidors de l’Ajuntament de Parets del Vallès a les xarxes socials i als butlletins electrònics s’ha incrementat un 233% respecte de l’any passat.

La comparativa s’ha realitzat amb les dades corresponents als mesos d’octubre de 2011 i 2012 i es desprèn que entre aquestes dates el nombre d’usuaris de les xarxes i subscriptors a newsletters ha passat de 1811 a 4233, gairebé 2500 usuaris més, que representa un 233% d’increment.

Actualment, 2047 internautes segueixen els canals de Facebook i Twitter de l’Ajuntament, 992 més que ara fa un any.

Pel que fa al Facebook, Rap107 compta actualment amb 513 seguidors; la Biblioteca Can Rajoler, 466; Parets Connecta, 280 i el Casal Can Butjosa, 110, mentre que el Twitter de Parets Connecta ja suma 447 agregats i el de RAP107, 258.

D’altra banda, un total de 1.088 usuaris són informats cada setmana mitjançant el butlletí electrònic del web de l’Ajuntament, 359 més que ara fa un any, i 1.071 persones estan inscrites per rebre mitjançant correu electrònic les ofertes de treball i formació laboral del Servei Local d’Ocupació de Parets (SLOP) que es troben al portal municipal www.parets.cat, un servei que va començar a prestar-se el desembre de 2011.

Parets Connecta és un projecte inclòs dins el Pla Director Participatiu de la Societat del Coneixement que s’està desenvolupant conjuntament entre el consistori, la Generalitat de Catalunya i Localret. El seu objectiu és interactuar amb els ciutadans també per mitjà d’Internet i establir nous canals de comunicació amb la ciutadania, a través de les xarxes Facebook, Twitter, Flickr i Youtube.

La presència del consistori a Facebook s’orienta cap a la difusió d’esdeveniments culturals i participatius. Twitter s’utilitza per donar a conèixer notícies municipals, agenda d’esdeveniments i informació d’incidències, mentre que Flickr funciona com un àlbum de fotos virtual de Parets pensat per a un públic interessat en la fotografia. Youtube acull Parets Connecta TV que es fa servir per a la promoció interna i externa de Parets a través de material audiovisual generat des de la corporació, així com per part de la ciutadania.

Arxivat a: Noves tecnologies
Parets connecta