- MIDA DEL TEXT:
- SENSE ESTILS
(Última revisió juny 2022)
03 - Es publiquen de manera detallada i individualitzada les despeses de viatge de l’alcalde/essa i dels altres càrrecs electes de l'Ajuntament.
05 - Les dades bàsiques de tots i cada un dels òrgans descentralitzats, ens instrumentals o societats municipals, amb indicació detallada del seu objecte social, així com els enllaços als seus llocs web. L'Ajuntament de Parets del Vallès no disposa d'aquesta tipologia d'organismes dependents.
06 - La relació de llocs de treball (RLT) o plantilles de personal dels òrgans descentralitzats, ens instrumentals i societats municipals per complet, indicant la denominació dels llocs i les places de cada càrrec de confiança que tenen. L'Ajuntament de Parets del Vallès no disposa d'aquesta tipologia d'organismes dependents.
08 - El registre d'interessos d'activitats i de béns dels alts càrrecs de l'Ajuntament.
10 - Un organigrama actualitzat que permet comprendre l'estructura organitzativa de l’Ajuntament i identificar les persones responsables dels diferents òrgans de govern i les seves funcions respectives.
39 - Els pressupostos dels òrgans descentralitzats, ens instrumentals i societats municipals. L'Ajuntament de Parets del Vallès no disposa d'aquesta tipologia d'organismes dependents.
60 - Està publicat el Pla General d'Ordenació Urbana (PGOU) i els mapes i plànols que el detallen.
61 - En relació amb l'àmbit mediambiental es publiquen: a) Les polítiques i programes de l'Ajuntament relatius al medi ambient, així com el seguiment
62 - Les modificacions aprovades del PGOU i els plans parcials aprovats.
64 - Informació detallada i precisa sobre els usos i les destinacions del sòl del municipi.