Portada > Temes > Seguretat i prevenció

Seguretat i prevenció

La Policia Municipal de Parets del Vallès té dues àrees de treball diferenciades, l'àrea administrativa i l'àrea operativa.
L'àrea administrativa, amb el sotsinspector al capdavant, té la missió de tramitar els documents administratius, les denúncies de trànsit, les propostes de senyalització viària i el tractament del comunicats diaris d'intervenció dels nostres agents.
L'àrea operativa és la que realitza la feina de carrer. Resta dividida en quatre unitats, les quals tenen cada una al capdavant un caporal:
· Unitat de Trànsit i Seguretat Viària
· Unitat d'Atestats i Seguretat Ciutadana
· Unitat de Policia Administrativa
· Unitat de Policia Assistencial i Convivència Ciutadana

Per últim, cal dir que el futur de la nostra Policia és ple d'il·lusions i projectes amb l'ànim de permetre una millora en el servei i un apropament a les problemàtiques plantejades pels nostres ciutadans, fent ús de les tècniques organitzatives i operatives més actuals.

Últimes notícies

  • Rebuda nous caporals juliol 2019
    19/07/2019
    Ahir dijous, 18 de juliol, l’alcalde de Parets, Jordi Seguer, i el regidor de Recursos Humans, Enrique Villegas, van rebre a l’Ajuntament als dos nous comandaments de la Policia Local.
  • Festa Major Estiu img
    09/07/2019
    En resposta a les diferents reivindicacions del veïnat de l'entorn del Barri Antic i el parc la Linera, l'alcalde de Parets, Jordi Seguer, la regidora de Cultura, Kènia Domènech, la regidora d'Urbanisme, Rosa Martí, i la regidora Coordinadora de Barris, Neus Jordà, han mantingut recentment una reunió amb les persones afectades, per tal de recollir les seves inquietuds i demandes, amb la intenció de fer compatibles les activitats de la Festa Major i les demandes dels joves, amb el descans veïnal i reduir l'impacte de l'incivisme i els conflictes provocats per l'afluència massiva de visitants.

Veure'n més

Equipaments