El Consell el formaran dos infants de cada escola, escollits democrà ticament pels seus companys, entre els alumnes de 5è i 6è de primà ria de les escoles Nostra Senyora de Montserrat, ACESCO, LluÃs Piquer, Pau Vila, Pompeu Fabra i Vila Parietes.
Els consellers i conselleres escollits tindran la responsabilitat d’aportar la visió dels nens i nenes de Parets sobre el seu poble posant aixà en valor la seva opinió perquè es tingui en compte a l’hora de prendre decisions que els afecten com a paretans i paretanes.
L’acte comptarà amb la presència de l’alcalde de Parets, Jordi Seguer i de la primera tinent d’alcaldia i regidora d’Educació, Casandra GarcÃa, que transmetran els encà rrecs per aquest curs als consellers i conselleres. També es donaran a conèixer les dates dels pròxims consells, que està previst que siguin mensuals.