Carpeta ciutadana

La carpeta ciutadana és un servei en línia que habilita un canal de comunicació segur per tal de conèixer:

  • L’estat dels vostres tràmits.
  • Visualitzar la sol·licitud del tràmit.
  • Visualitzar les actuacions que ha realitzat l’Ajuntament.

Per tal de garantir la seguretat en les comunicacions. es requereix la utilització d'un certificat digital vàlid. A la mateixa pàgina, hi trobareu la informació necessària per sol·licitar-lo.

Accedir a la carpeta ciutadana de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Parets del Vallès: https://paretsdelvalles.eadministracio.cat/carpetaelectronica.5

Accedir a "El meu espai personal": https://www.seu-e.cat/mygov/0815930008

IMPORTANT: Actualment, a través d’aquest mitjà només podeu consultar els tràmits que es fan en línia a través de la plataforma E-tram.

Darrera actualització: 26.05.2023 | 11:45
Darrera actualització: 26.05.2023 | 11:45