Comissió de treball del Consell Industrial de Parets del Vallès en l’eix “Seguretat en les persones i les empreses”
Dimecres, 12 de desembre de 2012
    Dijous, 13 de desembre, a les 9.30 hores, al Centre de Recursos Empresarials La Marineta, tindrà lloc la segona sessió de treball del Consell Industrial de Parets del Vallès. La jornada està emmarcada en l’eix d’actuació Seguretat de les persones i les empreses.
    
    
    
    
    
    
    Darrera actualització: 2.05.2019 | 17:50
    
                    La sessió té com a objectiu la abordar les principals actuacions dels cossos de seguretat així com les inquietuds en matèria de seguretat en l’àmbit industrial, obrir el debat i recollir els suggeriments dels participants i programar l’inici d’accions incloses en els objectius definits en el document de Consell Industrial.
La comissió de treball està formada per representants del teixit industrial del municipi, per agents econòmics i socials i per representants de l’Ajuntament de Parets.
 Facebook
    
  
    
        Facebook
         Flickr
    
  
    
        Flickr
         Youtube
    
  
    
        Youtube
         Vimeo
    
  
    
        Vimeo
         Instagram
    
  
    
        Instagram
         Tiktok
    
  
    
        Tiktok
         
    
             
    