El Club Patí Parets celebra el 20è Festival de Nadal
El Club Patí Parets va celebrar, el 18 de desembre, el 20è Festival de Nadal amb una mostra on tots els membres del club i de les escoles que realitzen l’extraescolar de patinatge van ensenyar el que han après durant la temporada. Durant l’acte hi van participar un total de 220 patinadors, membres del club i de les quatre escoles del poble: Lluís Piquer, Vila Parietes, Pompeu Fabra i Pau Vila.
La mostra va comptar amb actuacions individuals i duos interpretats pels esportistes del club que han aconseguit classificar-se pels campionats d’Espanya aquesta temporada i el reconeixement a la patinadora Aina Martin, que ha celebrat la seva última temporada com a patinadora. A més, hi va haver el CPA Terrassa, com a club convidat, i la participació del patinador argentí Carlos Urquia. Per part de l’Ajuntament de Parets, les regidores O’hara Valdivia i Gemma Garcia que van fer una entrega d’obsequis als esportistes del club que han arribat a campionats internacionals i estatals aquesta temporada.
Els balls de les patinadores del club van estar tematitzats sobre les etapes de la història: les més petites van interpretar la prehistòria, fent de picapedres; el grup de promoció va interpretar l'edat antiga, amb Grècia i les olimpíades; el grup de formació va interpretar l'edat moderna amb la revolució industrial; i, finalment, el grup avançat i Worldskate va interpretar l'edat contemporània amb robots.
Les imatges del 20è Festival de Nadal es poden veure al perfil de Flickr de l’Ajuntament de Parets.