L’Ajuntament de Parets i l’empresa Idilia signen un acord de col·laboració per impulsar i patrocinar activitats de lleure al municipi

Divendres, 31 d’octubre de 2025

El conveni acorda que la firma comercial farà una aportació econòmica anual, durant aquest any i el vinent, per impulsar i patrocinar activitats de lleure que s’organitzin al municipi i, especialment, per promocionar l’esport local de base

L’Ajuntament de Parets del Vallès i l’empresa Idilia han firmat aquest divendres, 31 d’octubre, un conveni de col·laboració per impulsar i difondre activitats d’àmbit local. La firma ha anat a càrrec de l’alcalde de Parets, Francesc Juzgado, i Jaume Roquet, Chief Operations Officer, com a representant de la societat.

Francesc Juzgado, alcalde de Parets, ha explicat que: “Idilia sempre ha tingut aquest compromís amb el municipi, des de fa molts anys, i és un orgull comptar a Parets amb una empresa com aquesta que s’implica i que aposta pel municipi. Idilia forma part del nostre teixit empresarial des de fa molts anys, dona vida al poble, s’integra i se sent partícip del municipi.”

Jaume Roquet, Chief Operations Officer d’Idilia, ha declarat que: “és un plaer estar aquí un any més, renovant aquest conveni. Idilia és una empresa familiar, que té una visió a llarg termini i volem deixar un impacte positiu i, parlar d’impacte positiu, és parlar de Parets, perquè Idilia té amb Parets 50 anys d’història.”

Amb el conveni, Idilia es compromet a realitzar una aportació econòmica per patrocinar i col·laborar en la realització de les activitats de lleure que s’organitzen al municipi. La contribució per part de la firma comercial es farà aquest any 2025 i l’any vinent, 2026. L’objectiu és potenciar la seva presència en la vida sòcio-cultural de Parets i, sobretot, col·laborar en la promoció de l’esport local de base.

Darrera actualització: 31.10.2025 | 13:47