667 991 823 és el nou número de telèfon que l'Ajuntament ha subministrat al CAP Parets, per intentar resoldre els problemes de col·lapse telefònic que arran de la pandèmia per COVID-19 es produeixen, especialment en algunes franges horà ries.
La primera tinenta d'alcaldia i regidora de Salut, Casandra GarcÃa, ha posat de manifest que "tot i no ser competència de l'Ajuntament ni una competència municipal, hem volgut fer un pas endavant en col·laboració amb el Centre d'Assistència Primà ria per intentar sol·lucionar la saturació telefònica, i en resposta a les inquietuds que ens han fet arribar els paretans i les paretanes". Tot i això, recorda GarcÃa, "el nostre centre, com els de la resta del territori, disposa d'uns recursos humans limitats per donar servei a totes les persones que en aquesta situació ho requereixen".
Cal recordar que també es pot demanar hora per visita de l’equip d'atenció primà ria a qualsevol de les unitats de salut al telèfon 902 111 444 o a la pà gina web de programació de visites; per dubtes de salut en referència al Coronavirus, el telèfon al qual cal adreçar-se és el de Salut Respon, el 061. Per a emergències mèdiques s'ha de trucar al 112. Pel que fa a consultes d'informes diagnòstics i resultats d'anà lisis clÃniques i proves que formen part de la història clÃnica, es pot fer per mitjà del web i l'app 'la meva salut'.
Per a més informació podeu consultar l’espai COVID-19 a la web municipal.