Parets tanca amb èxit la Festa Major Gegant
Parets ha viscut el mes de juliol amb tres caps de setmana continus de Festa Major. Del 9 al 26 de juliol el municipi ha celebrat els actes de la Festa Major Gegant. Aquest 2021 s'ha commemorat el 25è aniversari de la Festa de Pedra del Diable i la Colla de Gegants i el 25+1 de la Colla de Diables. Ambdues colles han estat les pregoneres de l'edició d'enguany. També ha destacat el Dia de la Dansa i la Música, una jornada destinada a gaudir del talent dels grups de música i dansa locals amb concerts i balls. A més, no hi ha faltat la Nit de Teatre, durant quatre nits s'han pogut veure en diferents espais del municipi espectacles de mim, titelles i pallassos, entre d'altres. La Festa Major s'ha completat amb altres activitats per a totes les edats i gustos com la milla popular, el tobogan d'aigua o el cinema a la fresca.
El regidor de Cultura, Francesc de Torre, explica que la Festa Major d’enguany “ha estat molt emocionant, han estat dies de retrobades i de poder compartir moments junts amb els familiars, les amistats, els veïns i veïnes i les entitats de Parets”. En relació amb la programació, de la Torre subratlla que “hem mantingut els compromisos adquirits per la meva predecessora en el càrrec, la regidora Kènia Domènech, a la qual vull agrair la feina feta en el temps que va liderar la regidoria de Cultura”. El regidor també valora positivament les mesures de seguretat adoptades per prevenir la propagació de la pandèmia a tots els actes i agraeix la implicació de tots els paretans i paretanes per haver fet possible la Festa Major d'estiu.
A continuació podeu veure els àlbums de la Festa Major Gegant de Parets 2021:
També podeu recuperar el pregó de la Festa Major a www.tvparets.cat. La retransmissió del pregó ser la primera emissió de tvParets, el nou canal audiovisual en línia municipal.