S’amplia el termini per a la sol·licitud d’ajuts del pagament de l’IBI per a persones aturades de Parets
L’ajut social està adreçat a tots els ciutadans en situació d’atur que siguin propietaris o llogaters d’un immoble i compleixin amb les condicions establertes a les bases específiques que regulen aquest ajut.
Per poder accedir-hi és requisit imprescindible que el beneficiari estigui empadronat a l’immoble objecte de l’ajut, no ser titular de cap altre immoble; estar aturat en el moment de la sol·licitud o haver-ho estat un mínim de 8 mesos durant el 2013 i ser titular o cotitular de l'IBI i tenir-lo pagat o ser titular d'un contracte de lloguer i pagar l'IBI. L’import de l’ajut és de 60 euros.
Amb la voluntat de facilitar al màxim els tràmits, l’Ajuntament posa a l’abast dels ciutadans diferents canals per fer la sol·licitud:
- De forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, a la plaça de la Vila núm.1
- A través de l’Oficina Virtual d’Atenció Ciutadana (OVAC). Les persones que disposin de Certificat Digital poden fer la sol·licitud a través del web municipal: www.parets.cat/tramits-i-serveis.
També, i amb l’autorització de l’interessat, l’Ajuntament pot consultar a altres administracions la documentació necessària. Signant aquest document d’autorització, els sol·licitants només hauran de presentar el DNI i el número de compte on s’haurà de fer l’ingrés de l’ajut.