Welcome to Parets, visites guiades en anglès per als escolars del municipi
L’objectiu de les visites, en les que participaran prop dels 270 alumnes de les escoles N. S. Montserrat, Acesco, Institut Torre de Malla i Secció Institut Parets del Vallès II, és familiaritzar-se amb la fonètica anglesa per mitjà de les explicacions de la monitora i, alhora, conèixer el patrimoni artístic i cultural de la vila, la seva història i el seu desenvolupament al llarg dels anys.
Durant el recorregut, a més de passejar pel Barri Antic, els estudiants podran entendre el sentit d’alguns dels topònims més originals i coneixeran dades curioses de Parets com ara la data de l’arribada de la llum als carrers, el cotxes que circulaven l’any 1970, quan es va obrir la primera farmàcia o com va néixer el barri de l’Eixample.
Per coordinar i establir les dades més rellevants s’ha comptat amb l’assessorament i col·laboració de la responsable de l’Arxiu Municipal. Les visites aniran a càrrec d’una persona de Parets, Llicenciada en Història de l’Art i amb un alt nivell d’anglès, que ha estat seleccionada per mitjà d’una oferta del Servei Local d’Ocupació (SLOP).
Properes visites previstes:
23/5 – 9.30 h – Acesco
27/5 – 10.00 h – N. S. Montserrat
3/6 – 10.00 h – N. S. Montserrat
4/6 – 9.30 h – Secció Institut Parets del Vallès II
6/6 – 9.30 h – Secció Institut Parets del Vallès II
7/6 – 9.30 h i 11.30 h – IES Torre de Malla
12/6 – 9.30 h i 11.30 h – IES Torre de Malla
13/6 – 9.30 h – IES Torre de Malla