Oficina d'Atenció Ciutadana (plaça de la Vila)

  • Informació: sobre activitats culturals, dades del  municipi, tramitació administrativa, etc.
  • Emissió de Certificat digital idCAT per a realitzar tràmits en línia
  • Padró d’habitants: altes, baixes, modificacions de dades, volants i certificats d’empadronament i convivència
  • Lliurament de certificats emesos per d’altres serveis: Arxiu, Territori, Secretaria, etc.
  • Consultes i rectificacions del Cens Electoral
  • Emissió de cartes de pagament dels tributs municipals
  • Lliurament de targetes de bus urbà bonificades
  • Compulsa de documents
  • Taulell d’anuncis
  • Recollida i derivació de reclamacions, queixes i suggeriments
  • Recollida i derivació d’incidències a la via pública: enllumenat, recollida d’escombraries, neteja viària, etc.
  • Cens d’animals domèstics
  • Registre d’entrada i derivació de sol·licituds a altres serveis de l’Ajuntament
  • Presentació de comunicats: d’obres, cementiri, ocupacions de la via pública, etc.
  • Sol·licituds d’ajuts i beneficis fiscals
  • Peticions de cita per renovació de DNI
  • Informació sobre temes de Consum
  • Recollida de voluminosos

Plaça de la Vila, 1 - 08150 Parets del Vallès
Telèfon: 93 573 88 88
Fax: 93 573 88 89
Adreça electrònica: oac@parets.cat
Horari:  
Oficina d'Atenció Ciutadana de la plaça de la Vila, 1
De dilluns a divendres de 9 a 14 h.
De dilluns a dijous de 16 a 19 h excepte:
- Del 25 de març a l’1 d’abril
- Del 15 de juliol al 15 de setembre
- Del 23 al 31 de desembre-Nadal
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 29.02.2024 | 10:12