Agenda

  • Concurs de Punts de Llibre a la biblioteca Can Rajoler

    01/02/2026

    XXIV Concurs de Punts de Llibre. Tema: Pinotxo amb motiu del 200 aniversari del naixement de l'escriptor Carlo Collodi.

    Hores concertades.

  • Hora del Conte a la biblioteca Can Butjosa

    26/02/2026

    Hora del Conte: A càrrec de Gemma G. Vilardell.

    Edat recomanada: a partir de 3 anys.

    No cal inscripció prèvia.

  • Club de lectura en francès a la biblioteca Can Rajoler

    27/02/2026

    Club de lectura en francès: Comentarem el llibre L'Echappée belle, d'Anna Gavalda. A càrrec de Lorena Llorente.

    Cal inscripció prèvia.

  • "Tardeo" Benestar Emocional

    27/02/2026

    "Tardeo" de Benestar Emocional.

    Xerrada que ofereix una mirada humana i propera sobre el dol. A través d'un recorregut per les diferents pèrdues de la vida, s'acompanya les persones participants perquè aprenguin a viure la pèrdua d'una persona estimada com un procés natural. 

    A càrrec de Sandra Calavia Rodríguez, formada en psicologia holística, amb formació en acompanyament en processos de dols i com a doula de la mort. Fundadora de l'associació SALVI, de suport al dol.

    Per a més informació ens podeu escriure a benestar.emocional@parets.cat o trucar al 667 830 121.

  • Club de lectura a la biblioteca Can Rajoler

    28/02/2026

    Club de lectura Bon dia: Comentarem el llibre La anomalía, d'Hervé Le Tellier. A càrrec de Laura Català i Lorena Llorente.

    Cal inscripció prèvia.

  • Teatre: Yo sobreviví a la EGB

    28/02/2026

    Ets de la generació EGB? Vine a reviure l'època dels 80 a Yo sobreviví a la EGB.  El show d' humor perfecte per a tots aquells que vau patir aquesta maleïda època. L' època dels vuitanta va fer molt de mal a la nostra infància, aquella època en que els nostres pares ens vestien de manera ridícula per enviar-nos a l'escola. 

    Aquest és l' espectacle de Stand-up que et farà recordar d'una manera graciosa aquell que vas ser i el que ara ets. 

    Vine a passar una bona estona plena d'humor i música per desconnectar del món actual i connectar amb el bon rotllo. Si ets Post Naranjito, però sobretot  si ets Pre Cobi, sens dubte aquest és el teu show.

    Tornem a apostar pel nou format de programació de llogar el teatre perquè altres productores mostrin els seus espectacles.

    Edat recomanada: A partir de 14 anys.

    Venda d'entrades a JA.CAT/PAF8D

  • Teatre: Plaer culpable

    01/03/2026

    Una comèdia transgressora que explora on són els límits entre el plaer i la culpa quan et deixes anar pel desig.

    La Laia i el Jordi estan molt il·lusionats amb la imminent arribada de la seva primera criatura. Són una parella feliç, oberta, i molt “progre” que han estudiat a fons els mètodes de criança i de noves paternitats. Una nit, decideixen fer el darrer pas que els queda per estar plenament preparats: confessar-se les petites coses (o no tan petites...) que s’han amagat durant el temps que han estat junts, amb la intenció de fer net abans de rebre el seu futur bebè. En aquest acte de transparència i confiança, sortiran a la llum algunes experiències sexuals que no s’esperaven i que provocaran un autèntic terrabastall en la seva relació.

    Som realment tan lliures com voldríem? Tan oberts de ment com ens pensem? Tan paritaris com proclamem? La Laia i el Jordi, aniran fins al límit per enfrontar-se a aquestes preguntes. I tu, fins a on arribaries?

    Venda d'entrades a espectacles.parets.cat

  • Story time a la biblioteca Can Rajoler

    03/03/2026

    Story time. Hora del conte en anglès: The Very Hungry Caterpillar, a càrrec de Cambridge School.

  • Xerrada: Viure la menopausa amb benestar

    03/03/2026

    Xerrada a càrrec de:

    Clara Egea Jiménez, dietista nutricionista del CAP Parets del Vallès. 

    Sonia Palacios Vilchez, referent de benestar emocional del CAP Parets del Vallès.

    Gemma Olivera Sánchez, llevadora ASSIR Baix Vallès del CAP Parets del Vallès. 

  • Bressol de Contes a la biblioteca Can Butjosa

    03/03/2026

     Hora del conte a càrrec de Mercè Martínez d’Un conte al sac.

    Adreçada a infants de 6-35 mesos. Cal inscripció prèvia. Les inscripcions s’obriran el 24 de febrer, a les 10h.

  • Club de lectura infantil a la biblioteca Can Rajoler

    04/03/2026

    Club de lectura infantil. Club de lectura Gomet blau, a càrrec de la biblioteca.

    Cal inscripció prèvia.

  • Lectura fàcil a la biblioteca Can Rajoler

    04/03/2026

    Club de lectura fàcil en català. Tertúlia al voltant de la novel·la El temps de les cireres,  de Montserrat Roig. A càrrec de Núria Martí Constans i Sergi Cercós.

    Cal inscripció prèvia.

  • Hora del Conte a la biblioteca Can Butjosa

    05/03/2026

    Hora del conte a càrrec de Mercè Martínez.

    No cal inscripció. L’edat recomanada és a partir de 3 anys.

  • Taller d’escriptura creativa

    05/03/2026

    Taller d’escriptura creativa,a càrrec de Concha Mateo.

    Cal inscripció prèvia.

  • "Tardeo" Benestar Emocional

    06/03/2026

    "Tardeo" de Benestar Emocional.

    Espai segur que busca proporcionar un entorn d’aprenentatge i comprensió de diverses temàtiques vinculades al benestar emocional. Es configuren com un espai de trobada destinat a afavorir la participació, la socialització i l’intercanvi d’experiències, promovent el respecte i la confiança.

    Per a més informació ens podeu escriure a benestar.emocional@parets.cat o trucar al 667 830 121.

  • Espai Campoamor

    07/03/2026

    L'espai Campoamor inclou:

    -Taller de Ioga, a càrrec de Nomad (material de ioga no inclòs)

    -Brunch

    -Taller d'arracades, a càrec de Plans Positive.

    Inscripcions a siad@parets.cat fins al 4 de març

  • Conversation Group in English

    07/03/2026

    Conversation Group in English. Grup de conversa en anglès. A càrrec de Núria Guasch.

    Cal inscripció prèvia.

  • Caminada popular: Marxa Violeta

    08/03/2026

    Caminada popular de 10km per Gallecs i per la igualtat.

    Les primeres 300 persones inscrites tindran un obsequi.

    Donatiu mínim: 1 € 

    El recorregut finalitza al Casal de Joves Cal Jardiner

    Amb suport del CAM

  • Lectura manifest institucional i vermut musical

    08/03/2026

    Lectura del manifest institucional 

    Vermut musical, a càrrec de Malditas Egocéntricas. 

    Inscripcions al Casal de Joves Cal Jardiner fins al 8 de març. 

    La recaptació es donarà a l'entitat "El Safareig Propostes Feministes".

  • Groupe de conversation en français

    09/03/2026

    Groupe de conversation en français. Grup de conversa en francès. A càrrec de Marlen Castro.

    Cal inscripció prèvia.

Darrera actualització: 6.06.2023 | 14:39