Portada > Temes > Seguretat i prevenció

Seguretat i prevenció

La Policia Municipal de Parets del Vallès té dues àrees de treball diferenciades, l'àrea administrativa i l'àrea operativa.
L'àrea administrativa, amb el sotsinspector al capdavant, té la missió de tramitar els documents administratius, les denúncies de trànsit, les propostes de senyalització viària i el tractament del comunicats diaris d'intervenció dels nostres agents.
L'àrea operativa és la que realitza la feina de carrer. Resta dividida en quatre unitats, les quals tenen cada una al capdavant un caporal:
· Unitat de Trànsit i Seguretat Viària
· Unitat d'Atestats i Seguretat Ciutadana
· Unitat de Policia Administrativa
· Unitat de Policia Assistencial i Convivència Ciutadana

Per últim, cal dir que el futur de la nostra Policia és ple d'il·lusions i projectes amb l'ànim de permetre una millora en el servei i un apropament a les problemàtiques plantejades pels nostres ciutadans, fent ús de les tècniques organitzatives i operatives més actuals.

Últimes notícies

  • Audiència Pública en matèria de seguretat
    28/10/2019
    Avui dilluns la sala de plens ha acollit una audiència pública per tractar i donar a conèixer les darreres dades en matèria de seguretat ciutadana. La roda de premsa, que s'ha retransmès en directe íntegrament per RAP107, ha estat presidida per la primera tinent d'alcaldia, Casandra Garcia, l'alcalde i regidor de Seguretat ciutadana, Jordi Seguer, i l'inspector en cap de la Policia Local, Joan Pérez.
  • Policia Local
    22/10/2019
    Us convoquem a l'audiència pública que tindrà lloc el pròxim dilluns 28 d'octubre, a les 12 h, a la sala de Plens de l'Ajuntament, per tractar qüestions específiques en l'àmbit de la seguretat ciutadana. A la roda de premsa assistirà l'Alcalde de Parets, Jordi Seguer; la Primera Tinent d'Alcaldia, Casandra García, i l'Inspector en Cap de la Policia Local de Parets, Joan Pérez, per tal de facilitar els detalls, dades i actuacions en referència a la seguretat ciutadana.

Veure'n més

Equipaments